Wednesday, January 9, 2013

Kerja Sekolah.

Aku tertidur.

*vibration*

Incoming call: Bapa Aku

aku ni mimpi ke apa? bukan ke aku tengah tidur? Abah call?
seketika, aku tersedar dan kembali ke alam nyata. jawab call Abah.

"Abah nak tanya kerja sekolah Adik"

"Apedia?" 

"Kata seerti untuk kempen, menghargai, etc" 

dan, banyak lagi. aku tak ingat sbb waktu tu aku masih mamai.

Incoming call: Emak Aku, Incoming call: Emak Aku, Incoming call: Emak Aku

alahai Emak ni tak bersabor ngat. zzzzz.

Lepas aku hang call Abah, Emak dah tak call balik dah. sobs

Call lah balik, td kakak cakap dgn abah. *message sent*

"Assalamualaikum. Helo. Haaa ni Aby ni. Nak tanya kerja sekolah"

"Apedia?"

soalan yang sama, soalan yang sama, soalan yang sama ... aku dgn relanya jawab balik jawab balik jawab balik ...

"Emak mana? Tu haa tgh cakap dengan Abah. Ok lah, nanti kalau ada soalan lain aby telefon lagi. bai kakak"

mcm tu je? aaaa nak cakap dgn emak. =(




No comments:

Post a Comment