Tuesday, December 25, 2012

Ing, 12 tahun. Happy Birthday.


aku tak sure bila birthday Ing, seingat aku, esok. entah. aku tak sure.

I was otp with Emak.

blablabla..

"Emak dekat mana?"

"Dengan ibu"

tengok tu?aku tanya lain, Emak jwb lain. hmmm dah lah aku rindu ngat ngat ni.

"Hari jadi ing nak jatuh, tu yang nak pergi sambut ni"

"Ape?!"

"Nak sambut hari jadi Ing laaa"

"Oh ok. kirim as salam buat semua. selamat hari jadi, Ing. bai Emak."

I was like... zzzzzzzzzzz. 

Dah la harijadi aku hari tu satu rumah tak ingat. sampai hati diorang. tapi, dalam rasa sedih tu ada sejenis perasaan yg buat aku nak gelak guling-guling sampai pengsan. 

tahniah Ing sbb diorang ingat birthday mu + padan muka terpaksa celeb awal. kuangkuangkuang.

No comments:

Post a Comment