Sunday, April 29, 2012

Zulaiqha genap 20 tahun!

Bismillahirrahmanirrahim.

assalamualaikum, hai.

saya ada raaaamai kawan. tapi kawan yang seorang ni, kawan rapat. dia tergolong daripada puak bersekutu rejim bangsa-bangsa "anis-azira-zahirah-zulaiqha"

aku sedih sebab tiap-tiap tahun ada saja halangan daripada peluang aku untuk menjadi orang pertama wish birthday dia ==' dan untuk tahun ini, halangan tersebut ialah aku telah keluar rumah untuk angkat cadar di jemuran. ya, aku tak sedar waktu tu dah nak dekat 12am. punggah toi asdfghjkl :O haha.

apa pun, selamat ulangtahun keberanakan wahai Zulaiqha binti Mohd Zin. ngee.

kejadian Khamis lepas,

"Zulaiqha,kta cuma mampu kasi kasih sayang aje sebagai hadiah."
*muka tak bersalah mintak penampar jepun*

she replied me, "POYO! hahahaha"
*muka sengal nak jadi tukang kasi penampar jepun*

we've been friends since high school, and forever we'll be friends insyaAllah till Jannah.

thanks for everything we had shared, enjoyable and unforgettable memories, as well as fights (of course). :B

good luck for your future ahead, may Allah grant you the best. aminn.


No comments:

Post a Comment